Sunday, June 14, 2009

tunggu dan lihat..

jeng jeng jeng....ingat cerita jaws or cerita twilight zone or kisah benar? camtu la bunyi background die...ala2 camtu la...aku bukan reti sangat nk bunyikan....isk isk kalo kompem arini satu rekod telah di pecahkan...nk tau ape die??hehhe kita tunggu selepas ini!!hahaha...sshhhh rahsia jugak ni...aku takkan cerita kat sesape...arini ridzuan aka tokey makanan dari kalangan orang gunung nk datang bertandang kat rumah kita orang...hah!kan da bagitau dulu rumah kita orang ni memang slalu jadi tumpuan orang datang berkumpul or rendezvous point..cewah cam omputeh plak ye....kalo kat airport panggil rendezvous point or kate lain assembly point...maksud nyer tempat berkumpul bila ade kebakaran macam kat opis kerajaan pon ade jugak tempat bekumpul....aku tau la pasal aku keje kat aiport dulu....bahagian fire prevention and operation plak tuh...hehhehe...aku bukan nak cerita pasal keje aku laa......tu cuma contoh jek...

ridzuan saje nak datang nak tanya khabar...dulu die memang ade nk datang tapi asik tak menjadi jek..ade hal kot...alhamdulillah arini die datang..sampai jugak die kat rumah kita orang ni....



sebelom die balik tadi sempat gak kita orang beli karipap pusing die...yummy..besok sarapan karipap la....huhuhu...

p/s : "angan angan tidak akan mengubah kita walau seinci,tetapi ape yg kita laksanakan itulah yg mengubah kita"

1 comments:

salam :)
akak baru terjumpa blog nih..hehehe.. selamat ler berblog yea! welcome to the club!

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds