Saturday, June 13, 2009

mase dah tibe.....

erm...mase dah tibe..??ape yang tibe nyer...hehhe ade la...nnti korang akan tau jugak...aku takkan cerita kat dalam ni...hahaha...takpe le..memang aku takkan cerita....bior aku simpan dalam ati bukan semua mende bley aku citer kat dalam ni...rahsia beb...kekeke semua orang mesti ade rahsia kan??mesti punya la....bohong kalo takde...ye tak?? kan?kan?arini tak sempat aku nk tulis blog time siang...slalu siang aku tulis malam aku da bley rilek nengok tv..arini sabtu..citer best2 ler...mane ley kasi miss....isk...rugi-rugi...




dari pagi tadi aku tunggu ijam nak datang umah amek aku nk pegi salvation army....sebab petang dia da keje...so memang pagi le time luang die...isk..."tunggu punya tunggu bulan tak timbul-timbul" hehhe pinjam dialog citer seniman bujang lapok....tapi takpe...aku tak rase rugi pon kalo tak pegi...sebab die yang beriya nak pegi situ...aku cuma ikut jek....lastly tengok-tengok azwan aka tok penghulu kawasan plak yang datang dengan isteri dan anak nye hheheh...takpe datang melawat jengok anak-anak buah ok ke tak...ye dak??kita orang makan tengah hari skali...saje dok bincang hal hal semasa.... arini makan ikan bakar...perghh sedap tuh..!!

p/s : "kadangkala menyembunyikan sesuatu perkara dari pengetahuan orang lebih baik dari jika diberitahu pon tak dihiraukan "

3 comments:

biarlah rahsiaaaa....kata siti nurhalipis kekkkekeke

Pergh...main rahsia2 plak ni... Xpe, ko tulis jer dalam blog tu, peh tu ko pesan kat sesapa yang baca blog supaya jgn bgtau org lain rahsia tu :p

ahakkkssssss

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds