Thursday, June 18, 2009

hari ini dan semalam...

assalamualaikum...pekaba?harap korang semua sehat slalu.....erm..da dua ari aku tak tulis pape dalam ni..al maklumla sebok menge"pack" barang2 ijam...isk..ijam lagi?? sape ijam?? best fren aku tuh...aku je le yang tinggal...sebab pian da ke wellington.. aku tolong die packing barang sebab pindah umah baru die kat northcote sebelah rumah wan..da 2 ari aku tolong menge"pack" barang die....tadi aku,ijam dengan wan da selesai punggah barang kat umah baru die...lega...2 hari punya keje da settle...alhamdulillah ...rumah die ade yang tak siap lagi...just bathroom die tak siap..mark datang tadi nk sambung renovate bilik air die.....yg lenlain da siap...

besok ade lagi keje aku....kena anto ijam g airport pasal die nak balik mesia mak die sakit masuk icu...emenjensi nih!!pukul 12 tengah ari flight die....ron pon nk balik mesia jugak besok...ron tu satu2 nyer undergrade lelaki melayu kat albany nih....2-3 ari ni aku syok plak nengok citer melayu..isk isk...lame tak nengok kot?!huhuhu...ni pon aku tengah nengok citer melayu..hahaha...sesambil menulis blog ni..hehhee

p/s : "kawan ketawa mudah dicari,kawan menangis keseorangan diri"

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds