Wednesday, June 10, 2009

cuaca


arini cuaca cerah...ade panas bley la aku sidai baju....baru pas masak tadi....tengah rilek-rilek ni aku ape lagi sambung tulis la dalam blog ni....orang rumah g ke kelas..jalan kaki jek..ade jalan short cut ke university dalam 5-9 minit jek...tak jauh pon dari rumah....nak antokan die taknak...nak senaman sket kate nyer...takpe biarkan...
ni pon aku tengah touch up gambo nk edit balik layout blog ni..isk.. susah gak kalo tak reti....adoii....sesambil dengor mp3..


Hentian ini
Di hentian ini Tertinggal dalam kesunyian
Di hentian ini Bersama bayang menjelma
Kau nyalakan cinta Terbakar jiwa yang begini
Kau curahkan rasa Hanyut dilautan api
Sedang aku berkelana Pahit manis aku rindu
Hingga aku diasyikkan sejuta mimpi Sebuah mahligai impian
Akan ku turuti Walaupun aku tak tahu lagi kemana arahnya
Tak ingin aku hancur sendiri dimakan waktu
Kau dimana jua Terdamping didalam hatiku
Kau apa pun kita Tetap di hentian ini
artis by XPDC

Lagu dari aku
Masih aku dengar bisikan suara itu
Membisik dalam hatiku
Kita dibuai mimpi ( 2X )
Ku nyatakan rindu padamu
Mungkin bagimu tak seluas
Lautan biru...

Ku nyanyikan lagu untukmu
Mungkin bagimu tak seindah
Melodi syahdu...
( langit yang biru )

Merah biru hijau kuning
Adalah penantian
Hitam putih dan kelabu
Adalah kehidupan
Sedang dalam perjalanan
Pastikan dapat kuturutkan
Langkah ku ini...
artis by XPDC

sesekali layan lagu sentimental ok gak...aku memang suke lagu lagu lame...era zaman rock kapak pergh...ngam ho!!.....

tadi petang abang azhar datang rumah saje datang tanya-tanya khabar...ajak die makan mlm skali...sebab aku pon belom lunch lagi tunggu orang rumah balik dari kelas dah petang..alang2 terus dinner skali ngan die...alhamdulillah "burpp" kenyang...dengor cerita die nak balik ke malaysia 20hb ni....dalam 2 weeks gitu....

p/s : "kita tidak akan kemana-mana selagi tak mahu melakukan perubahan"


1 comments:

Welcome to our new blogger...

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds