Sunday, August 30, 2009

terawih

alhamdulillah selesai...tadi aku pergi ke point chevalier untuk sembahyang terawih bersama-sama ngan orang muslim kat situ...ramai jugak yg datang..bebudak undergrad pon ade yang datang...presiden mapsa pon ade gak datang kekeke...sebab diundang untuk menjadi imam ...huhuhu..alhamdulillah..makanan di sponsor oleh uncle aziz dan auntie fatimah yang datang bawak potluck pon ade...dorang ni antara orang lame kat auckland ni...ala-ala old timer la...aku tadi pergi ngan abg mie sefamily...aku plak pergi ngan ijam nga wife aku....ingatkan si zakir pergi skali rupenyer tak...ermm..takpe le...minggu depan ade lagi....aku tak tau ler nak joint lagi ke idak pasal wife tunggu mase jek nk deliver....

terawih kat point chevalier tu setiap hari sabtu saje pada bulan puase ni...hari-hari lain takde.....sembahyang kat masjid ler kalo nak atau sembahyang kat rumah jek ngan wife...terawih berakhir sebelom pukul 9 malam...wasalam....

p/s :"Kebanggaan terbesar dalam hidup adalah apabila kita berhasil melakukan apa yang menurut orang lain tidak dapat dilakukan"

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds