Friday, August 7, 2009

puase dan raya

tak lame lagi bulan puase yang mulia akan tibe...2 minggu jek lagi kan??mesti time ni orang da sebok2 nak tempah kuih or baju raya....aku yg dok jauh ni baju yang same jek... just kuih jek tuko...hehhe tu pon kalo ade yang pos kan dari mesia...cewahh... mintak mintak ade le...ley gak korang rase kalo datang nanti...tahun ni kali kedua aku puase bersama isteri tercinta kat oversea plak tu...kat mesia lom lagi..pasal pas kawen jek terus ke sini...tahun ni aku puase sederhana jek pasal orang rumah tengah tunggu nk bersalin jek nnti....tapi kalo raya...memang aku sambut ngan meriah..horeyy!!! sebab nyer beraya ngan orang baru (dapat baby)...huhuhu...orang rumah tak ley sambut ngan meriah pasal dalam pantang...huhuhu...kesian kan....huhuhu

sini semayang terawih kat massey universiti ade buat....tiap malam ade..tu just plan nak buat hopefully ade..dekat point chevalier pon ade tapi tiap malam sabtu je...mostly kat situ orang islam singapore,indonesia dan malaysia.. jemput la datang...dulu yang ade kat albany mase raya ngan pose cuma 2 family ngan 5 orang bujang...tak ramai time tu...sekarang aku nengok makin betambah family kat albany...menjadikan 7 family ngan 7 orang bujang..alhamdulillah makin bekembang komuniti melayu kat albany...hopefully akan ade datang lagi ke sini.. harap nyer....

tahun lepas aku ngan abg mie dah buat open house...tahun ni giliran sape yek??? harap korang le plak...huhuhu..permintaan ni...gurau jek...kalo nk buat pon bley...aku no problem..bley tumpang join..tolong pe yg patut...kepada kawan-kawan selamat menyambut bulan ramadhan dengan penuh semangat..peace!!

p/s :"Saya percaya,esok sudah tidak boleh mengubah apa yang berlaku hari ini, tetapi hari ini masih boleh mengubah apa yang akan terjadi pada hari esok"

2 comments:

Nnt boleh ler serang umah Ajeep n Dina....nak rasa kuih raya....huhu

P/S: semoga Dina selamat melahirkan baby n selamatlah segala-galanya...aminnnnnnnnn

ye jemput datang...kalo ade sign kat depan pintu rumah tulis "not at home" mintak maap ye...huhuhu....gurau jek...

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds