Wednesday, August 5, 2009

pecaye ke tak?


da lame aku tak menulis dalam ni..sebab takde idea...blur lagi...asik bace orang punya blog jek...ape nk jadi nih?!!tadi anto orang rumah ke north shore hospital jumpe midwife....everything look fine....kelako plak aku nengok midwife orang rumah aku ni si gaynor ronkowski ngan susan edward ade je telatah dorang huhuhu...erm just nk citer jek korang mesti tak caye kan yang aku ade beli washing machine beharga $2.50!! pecaye tak?mesti tak kan??huhuhu...model National....so tak payah ler aku kuar duit banyak...da save sket...orang-orang albany pon tak caye yang aku beli harga nyer $2.50 siap sampai buat lawatan sosial huhuhu....nanti aku upload gambo mesin basuh tu ye bagi tontonan semua...hehehe...(orait da upload da)

just 5 weeks left to be a father...hoyehh!!tak sabo nak nengok anak sendiri jaga anak sendiri..agak-agak ade rupe cam aku ke orang rumah aku...name pon aku da cari...aku nk letak name michael owen huhuhu...iskk tak sedap la plak..cuba david beckham plak wakakaka...kompem kena gelak...takde la..memain jek..kena cari name yang elok-elok dan ade maknenyer...

p/s :"Barangsiapa yang tidak mampu untuk mendidik dirinya, nescaya tidak mampu
untuk dia mendidik orang lain"

5 comments:

teringat masa kat Hospital Muar dulu (masa lahirkan Mizah), doktor siap tanya hby "ni mesti anak sulung, sebab dukung baby tu keras je lg"...hehehe. So moral of the story, belajar2 ler dukung teddy bear dulu sebelum dukung anak sendiri...:-)

hehehe..da biase dukung baby..sbb adik2 dulu aku yg jaga...

oo..patutlah...mungkin Cik Piah bongsu kot..tu yg keras je dukung baby masa tu

hehe...

hoho...tahun biler mendukung tu bang? ntah2 da lupe x cmne nk dukung?

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds