Monday, October 5, 2009

sebok ke?

dah lame sejak raya aritu aku tak menulis pape dalam blog aku nih...sebok agak nyer?? begitu ler kot? tapi ape yg di sebok kn nyer tuh? jaga anak kot?? entah lah.. tapi bile pikir-pikir balik takde le sebok bebeno....ke saje buat-buat sebok??!...tapi awal-awal permulaan ni tak le susah ngan sebok sangat...ramai kawan-kawan kat albany ni tanya da lame nampak blog aku ni tak update hehehe "takde idea la nk tulis dalam ni tengah bengap pale otak ni nk susun ayat" huhuhu (alasan jek ni) mesti dorang tak caye ngan cakap aku ni kan??...

arini da masuk 2 minggu 4 hari usia anakku ni...berat makin naik alhamdulillah.... bile die nak beso ekk?? tak sabor plak aku nk nengok die ni membesor ....hehehe.. 2 minggu ni die nyusu ngan tido ikut time..alhamdulillah tak le kena berjaga malam sangat lega sket rase nyer..ramai yang kate gak muka nyer ikut aku...huhuhu syok oooo..mesti orang umah aku jeles takde rupe die...hahaha jangan marah ahhh!!mase raya aritu pon family aku cakap memang rupe aku..aku berSKYPE ngan family di pagi raya maklumle semua nk nengok first cucu n nephew secara live.... hehhee... cewah!!skang da mudah nk berinteraksi ngan berkomunikasi...guna kan kemudahan yang ade..atleast dapat jugak dorang nak nengok budak ni...nak tunggu aku balik lambat lagi rase nyer...tu je la cara nyer...mudah.....



semalam bertambah lagi family kat albany ni...baru datang dari mesia dari UMP adnan name nyer beserta isteri dan 4 org anak nyer..ke 3 orang?? tak pasan plak...hehehe kawan nyer cik piah kite hehehe...alhamdulillah da dapat rumah di area torbay lebih kurang 10 minit dari albany...tak jauh pon...sambutan kedatangan di sambut seperti biase di rumah abg mie...hehehe... thanks ye kat situ je yang paling sesuai sebab beso sket ruang nyer hehehe...

ok la tu je coretan yang sket bley aku tulis dalam ni..so thanks sebab mengingatkan aku untuk update blog aku nih!!huhuhu...nanti aku update lagi yek...kalo lupe tolong ingatkan tau!bye...salam...

p/s :"Kekuatan itu tidak terbina di atas bilangan yang ramai, tetapi kekuatan itu terbina di atas keyakinan dan optimis seseorang dan keserasian berkumpulan"

2 comments:

tak la...ziqr comel mcm dina....hehehehe...

comel jek....tp rupe cam aku ler...

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds