Tuesday, July 7, 2009

selamat hari jadi

selamat hari jadi..selamat hari jadi..selamat hari jadi baby...selamat hari jadi... huhuhu...camtu bunyi nyer bile sambut birthday kan??semalam genap birthday yang ke 28 orang rumah aku...mude lagi...aku jek da tua tapi hati mude lagi...hahaha (jangan jeles) meraikan dengan penuh sederhana..takde kek dan kad...sebab aku tak bape nak suke sambut birthday...sejak da kawen jek ni baru nk sambut...sebelom ni tak penah umor aku sambut birthday....so aku memang tak sambut...just ucapkan selamat hari jadi jek kat orang rumah aku....tu pon orang kedua yg wish selepas adik nyer..hehehe...

p/s :"Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa"

2 comments:

aik... kan akak ada buatkan kek carrot sempena besday hari tuh.. punya la tunggu nak amik gambar masa potong kek.. tak kesampaian

HUHU..THANKS FOR THE NICE+YUMMY CAKE..MMG SEDAP!!KITE MKN BANYAK..SAMPAI TERLUPE NK AMEK GAMBO NYERRRR...NGEH NGEH NGEH..

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds