Thursday, July 30, 2009

mase lapang

huhuhu..semalam makan nasi impit buatan sendiri...hehhee...kuah kacang da siap...sambal tumis pon da siap...huhuhu.. sejak dok new zealand ni da terer masak plak aku ni...huhuhu..ni pon belajo dari kawan-kawan chef aku ni.. amek sket pengetahuan dari dorang...macam-macam da aku masak..dari laksa johor, speghetti ,tomyam,bihun,mee goreng,mee kari,sweet sour,sup..nasi ambeng..rendang macam macam lagi la aku da masak...nak sebut semua banyak la plak...tu la mase lapang aku..da suke memasak...hobi baru ni...pastu aku suke mengemas rumah...alih sane alih sini sementara takde budak kecik ni...besok-besok kalo da ade tak sempat nk alih sane sini...busy sket..huhuhu camne ekk perasaan biler da jadi bapak???sesape bley tolong jawap??ke ikut kater nabil? "lu pikir la sendiri"....wakakaka....

tadi abang azhar tepon mintak tolong ikut die amek kerete spot die pasang tow bar...nzd360 total....perghh...smart tu bile da pasang tow bar kat belakang..nampak kemas..sporty jekkk...bukan tow bar depan belakng tau!! bak kate khairol huhuhu then kete BMW die aku bawak balik umah...ade kat umah aku ni ntah biler die nk amek...besok kot...biarlah... khairol pon lame tak dengor citer die...sejak die amek moto die kat umah kita orang dulu terus enyap jek...erm...mane ntah budak ni pergi??

kawan aku ijam dan pian kat welly ujung tahun ni dorang nak balik ke malaysia for good....ilang sudah kawan chef aku ni...aku?? lame lagi kat auckland ni..2012 kot baru balik...lame bebeno...

p/s :"Perbaiki Diri Anda, tetapi JANGAN JATUHKAN ORANG LAIN"

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds